Noni tein nyt sitten uuden blogin vanhan tilalle, nimeltä mainitsemattomia vuoksi.

Njoo perustietoja musta:
Oon 13 vuotias tyttö Naantalista, rakastan mun perhettä ja mun ystävii. Harrastan mm. joukkuevoimisteluu, runojen kirjotteluu ja kavereiden kans hengailuu. Mun perheeseen kuuluu: äiti, isä ja pikkuveli. Niin ja joo omistan mä myös poikaystävänki Hymy Tykkään auttaa ihmisii, mut sillon kun mä oon vihanen en auta ketään yleensa hankaloitan tilannetta tahallani. Oon luonteeltani: tosi jääräpäinen ja joskus määräileväkin, oon mustasukkanen tosi tulinen persoona. Noo täsä tai olla aika paljon tietoa, osa turhaa osa ihan tarpeellista kenties.

Alotin kirjottaa blogia sen takia, et saisin ilmastuu itteeni ja et saan purattuu tunteit. Oon kirjottanu jo tätä ennen blogia, kokonaiset 3pv, mut sit se piti poistaa... Tänne kirjottelen ihan mitä vaa, runojen pätkii, haukun ihmisii, jumaloin jotakuta, IHAN MITÄ VAAN.


-Blogin pitäjä kuittaa-